اتوبار اسکندری باربری09109712486

اتوبار اسکندری باربری حمل بار وباربری در تمام نقاط تهران و ارسال بار به تمام شهرستانها حمل وجابه جایی مبلمان اداری و تجاری آماده عقد قرار داد.با تمام مجموعه های اداری و تجاری ارسال بار به تمام نقاط با بیمه و بارنامه دولتی.

اتوبار اسکندری باربری

در اتوبار اسکندری تهران برای خدمت رسانی بهتر به تمام هموطنان باید در حد امکان چن ساعت قبل از اسباب کشی ماشین مورد نظر خودرا رزرو نمایید. تا در زمان معین اساب کشی شما انجام گیرد.

نیسان بار/باربری/اتوبار رودکی/66370828☎️

ماشین نیسان برای حمل و جابه جایی وسایل کم و خرده ریز که در انتهای باقیمانده بار های بزرگ مانده است مناسب میباشد.ودر تا شما بتوانید با هزینه کمتری آنها را جابه جا نمایید.

ماشین مسقف

تمامی ماشین های باربری اسکندری خاورهای مسقف مجهز به پتو با کف فلز و دیواره موکت شده میباشند. تا از هر گونه آسیب به لوازم شما جلوگیری گردد. نیسان پتو دار و طناب برای مهار بار

حمل و جابه جایی بین بلوک ها

و برای حمل وجابه جایی بین بلوک ها و داخل ساختمان که نیازی به ماشین باربری نمی باشد. شما میتوانید کارگر خالی درخواست نمایید.

حمل لوازم سنگین

اتوبار اسکندری باربری برای حمل لوازم حساس و سنگین باید آن را بطور کامل بسته بندی نموده و کاملا آنرا بسته بندی کرده.واز جابه جایی بدون بسته بندی خودداری نمایید.

اتوبار اسکندری
http://ظریف بار

در ادامه حمل یخچال ساید در باربری اسکندری از اهمیت زیادی برخوردار است تا کوچکترین آسیبی به یخچال ساید وارد نشود.حتما آن را بسته بندی باید نمود

بازو بست درب یخچال ساید

در اینجا‌ برای بازو بسته کردن درب یخچال ساید باید از تکنسین ماهر که بتواند بدون هیچ مشکلی درب هارا را بازو بسته نماید استفاده نمود.

ماشین مسقفدیواره موکت شده پتوطناب
نیسانپتوطناب
ماشین نیسانچادرطناب
تجهیزات اتوبار اسکندری

ارسال بار شهرستان

درحمل بار به تمام نقاط کشور با ماشین مسقف و پتو دار و با بیمه و بارنامه دولتی صورت میپذیرد.تا از هرگونه خسارت احتمالی جلوگیری شود.

اتوبار اسکندری در جابه جایی بار و لوازم منزل به شما کمک میکند تا با خیال راحت اثاثیه خود را جابه جا نموده. و ایچ استرسی در این باره نداشته باشید.

اتوبار اسکندری باربری

ما دراینجا برای حمل پیانو از لوازم مخصوص و تسمه مورد نیاز برای حمل پیانو که اهمیت زیادی دارد .استفاده میکنیم.چون از حساس بودن زیاد آن باخبریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس ما (کلیک کنید)